Benim bebeğim de kolik bi bebekti su an 4.aya girdik düzeldi şükür, 3.aydan sonra hafifledi.
Her şeyi yaptım çok da çare bulamadım diyebilirim.
Ama karnını ve ayaklarını sıcak tutmak iyi geldi.
Sab simplex damla kullandım.
Onun haricinde alle viando damla sakinlesmesine yardımcı oldu, doktorumuz önermişti. Bu damladan sonra kriz gibi ağlamaları son buldu.