gencmom_ Ardenaden pedagog yardımıyla yaptım ben yanlış olsaydı önermezdi tek Bi doktorla kalmadım Bi kaç doktora sordum ceza yöntemi değilmiş aslında ona alan yaratmakmış ben faydasını gördüm aksine kızım Şimdi daha güler yüzlü her ortama ayak uyduran biri oldu odasını atıp kapıyı kitlemiyorum üstüne Çocuk odaya gidince oyun oynuyor veya 2 dakika kalıp geliyor Tabi herkesin fikri farklı ben bu yöntemden gittim şimdi eski kızım gitti yenisi geldi gibi ve derdini anlatmaya başladı ağlamadan
btllss gencmom_ Tecrübelerinizi bizimle de paylaştığınız için teşekkürler 💛 kesinlikle dikkate alacagım deneyeceğim
gencmom_ btllss mesela annem ve kaynanam için kızım hayır kelimesini anlamazmış o kadar zeki çocuklarki emin olabilirsin herşeyi anlıyorlar evet kızarak yollamadım alan tanıdım isterse oynar istemezse oturup gelir Şimdi mesela o ağlayıp vuran çocuk tam tersini yaparak anne abla ıh yaptı yada annem babaa bana hııı yaptı diye derdini anlatmaya başladı tabi siz bilirsiniz yinede Her gün 10 dakika mahremiyet olayın girdik tam zamanı dediler bana Mesela 2 yaşında ki kızım istemediği birinin öpmesine müsade etmiyor Bununda yararını yaşıyorum kısaca öyle güzel anlıyor ki herşeyi şok oluyorum
btllss gencmom_ Evet büyüklerimiz bizden daha farklı düşünüyorlar bu konuda da. Oysa cocuklar cok zeki bu yaşta da algıları gayet açık
btllss Mom098 Aa pardon yanlış anlamışım ☺️ Harikasınız ❤️ Bilinçli ebeveynsiniz, ben de bunu amaçlıyorum tam olarak, kitaplar okuyarak yol edinmek yavrumu anlamak istiyorum, başka kitap önerileriniz olursa paylaşın lütfen
Mom098 btllss yaa klavye dondu yazamadım kusura bakmayın rica ederim💕 önceki mesajlarda yazdığım mor kitabı ilk alın hemen alın ben o kitabı okurken coğu yerde ağladımm dünyaya onların gözlerinden bakmak cok üzücü gelmişti 🥺