Gon Benim oğlum atipik otizm 1 yıldır özel eğitime gidiyor.Çok şükür şuan her dediğimizi tekrarlıyor.Haftalık 1 saat grup,1 saat bireysel,1 saatte dil terapisti alıyor.Ayrıca devletin okul öncesi okuluna gidiyor.Ben rapor çıkarırken çok düşündüm.Çocuk nörolojisine götürdüm.Eeg,emar,kan tahlilleri,işitme testine kadar yaptırdım.Çok şükür temiz çıktı.Ama raporu almasaydım çocuğumu özel göndermeye gücüm yoktu.Şöyle düşündüm çocuğum iyi olsun raporumu olsun yoksa rapor olmasın böyle geri mi kalsın diye sonra iyiye doğru gitsinde rapor umurumda değil.Ama raporu çıkarmaya gittiğim gün hastanede çok ağlamıştım herkes dönüp bana bakıyordu.Ama bunu çocuğumun iyiliği için yaptım.Sizin hakkınızda da hayırlısı olur inş.