Gon canım bak sana ne diycem evet herkes yorum yapmış vs ama bana kalırsa sen o raporu çıkar ve çocuğunu eğitime gönder ama iyi bir yer bul dil eğitimi verilen bir yer olsun çok ince eleyip sık düşün insanlarida takma gerçekten bak ya rapor çıkarsa çıksın karşısına çıksa ne olacak bu benim çocuğum ve eğitim alması gerekti ve aldı bu kadar işte ki zaten bu raporlar siliniyor sen evde istersen sabaha kadar etkinlik yap kaç saat yapabileceksin ama özel eğitim öyle değil bak benim kızımda artikulasyon bozukluğu bile çıktı onu hakkında da eğitim alıyor orda ve 1 yıl olmadı kızım maşallah her alanda ilerledi eğitim eğitim eğitim sen evde de destekle ama kimseyi de takma çocuk senin çocuğun ama yinede karar senin