Merya aynı durumdayız benimkide 52 günlük atak falanda değil karnı tok gazını çıkarıyoz , tuvaletinide yapıyo. ama zırıl zırıl ağlıyo. biyerimi ağrıyo anlamıyoruz. bi gülüyo bi anda kıyamet koparırcasına ağlıyo sonra 😶 içim acıyo ne yapacağımı bilemiyorum