Merya Bence siz yarına bir doktora gidin yada aile hekimine şuan ne desem belki farklı sıkıntısı vardır. Umarım birşeyi yoktur Rabbim evlatlarımızı korusun. Süt ağır geliyor olabilir, fazla olabilir. Kusma atakları var burdada okumuştum. Bence en iyisi doktora gözükün. İçiniz rahatlar hem.