cilekliturta_ ya benim de gecikti korunuyoruz ama niye böyle oldu anlamadım bebisim henüz 5 aylık😭😭 bugün olmam gerekiyordu
defnevedoruk ikibebedublekahve karnımdaki 7+5 yanımdaki 20 aylık, ilki korunurken ikincisi planlı smdmdkdk
ikibebedublekahve defnevedoruk oyyy beraber büyüyecekler birbirlerine arkadaş olurlar ne güzel sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim inşallah 🥰💖💖
cilekliturta_ ikibebedublekahve ya bebisim kücük regl zamanım geldiginde anksiyetelerim tutuyo🫠🫠🫠 bi de günü gününe oluyordum yarın olmazsam isim begenmeye baslicam napalım qjejsjsjs
amazontuba ikibebedublekahve bebiş 4 aylık kan filan da verdğm bişi yok şükür 🤷♀️ sanırım normalmiş ilk sene
ikibebedublekahve amazontuba ya evet ilk sene normal düzensizlikler iyi bari bi sıkıntı olmamasına sevindimm💖
birbalannesi099 ikibebedublekahve regli 3 ay geciken ben 👀 daha iki gündür reglim başladı ve çok agriyoooo 😭 doktora gittim süt hormonlarindan dolayı olabileceğini söyledi emzirmeyide yeni kestim nenzmn düzene giricek acaba bu, gelse suç gelmese suç 🤦
birbalannesi099 ikibebedublekahve 2 yaş kendimi bildim bileli reglim düzenli gelmedi evlen düzene girer dediler evlendim girmedi doğur düzene girer dediler doğurdum düzene girmedi emzirmeyi kes düzene girer dediler kestim hala düzelmedi 😭
yirmiikikasim23 birbalannesi099 habahha banada aynisini dediler utanmasalar 2. Dogur duzene girer dicekler 😀