Deletedmom285 onu yazan arkadaş üstüne alınmasın onun için demiyorum ama bu mamayı da öyle bir öcü yaptılar ki inanın şaşırıyorum artık yok mama verme yok mama veriyorsun ondan kilo alıyor bilmem ne .. 6 aylık bebegim hep mama artı meme gittim dönüp bakıyorum da ilk aylar mama vermez zorunda kalıyorum diye ne kadar yetersiz hissedip ne kadar üzülmüştüm inanın belkide bu üzüntü bile olacak sütü geri itiyor.. bu mama baskısı özellikle lohusayken insanın psklojisini alt üst ediyor .. günde kaç cc mama içtigini sayardım bir gün öncekine göre daha az versem sevinir sütüm yetmiş derdim şimdi bakıyorum da manyaklıkk ( valla kusura bakmayın size dertleştim gece gece yazınıZı görünce 😂)