Nlgn Ayy valla yoruldum artık 4 aylık bebeğim emmiyor uyku arasında yada dolacağı zaman Emziriyorum ama bugün sütüm yok zaten pek olmadi da uykusu var bi iki çekti uyudu kaldı! Canım sıkılıyor moralim bozuluyor ne yapmam lazım nasıl yapmam lazım şaştım kaldım.
Gunsenin Nlgn yani sütünüz Yok ve bebeğiniz uyuyorsa çokta iyi birşey değil evet mama da iyi birşey deil ama bence vermelisiniz sütünüz yoksa süt artırmak için de tabi gerekli besinleri alırsanız iyi olur,inşallah düzelir
zhdeksm Nlgn 4. ayda bi atak dönemi vardı yanlış hatırlamıyosam belki ondandır. benim oğlumda öyleydi uzun saatler emmiyodu ama aglamıyoduda uyuyodu. bende aç kaldı dye üzülüyodum ama düzeldi 1 hafta içinde. düzelir merak etmeyin
Melinda101019 Nlgn https://instagram.com/emzirme_danismanligi?igshid=vk7ffuyeb5n6 kendisiyle görüşüp destek alabilirsin banada bir bayan önerdi ücretsiz emzirme danışmanı Allah razı olsun faydasını gördüm umarım sende görürsün
Nlgn Gunsenin ac olan bebek uyumaz derler ama yok uyuyor yani anlamadım ben ayy kafayı yiyecem valla ayrıca biberonla mama verdim ağzına koydum onuda emmedi
Deletedmom285 Gunsenin Mama neden iyi birşey olmasın ki zehir mi bu 🤦🏻♀️ sütüm azaldı diyor ve eminim zilyon tane şey okumuştur nasıl artırabilirim diye bir sürü şey yemiştir içmiştir ama olmayınca olmuyordur.. Veya sütü hiç olmayan anneler bebeğine kötü birşey mi yapıyor? Lütfen daha dikkatli yaklaşın bunu okuyup üzülen bir çok anne olabilir kendini yetersiz hissetirmeye hiç birimizin hakkı yok...
DerinLina0 Nlgn kendi sütünü sağıp biberonla vermeyi dene biberon almıyorsa mama kaşığıyla dene bence bizde 4. Ayda atak haftamizda öyleydik
Honey Nlgn benim bebeğim 6.ayına girdi ama doğdu doğalı emerken uyuyor, aç açına uyuyor bende bir çözüm bulamadım, emmeye başladıktan 5 dakka sonra derin uykuya geçiyor 🙄Uyandırıp mama veriyorum bende mecburen
Nlgn zhdeksm emmiyor uyumuyor sonra acıkıyor uykusu geliyor bi iki çekip göğsümde uyuyor napacam bilmiyorum insallah düzelir ya
DerinLina0 Nlgn uykudayken kaşıkla verme yutamaz tıkanır falan uyanıkken keyfi yerindeyken bol bol emzir sağ sütünü aslında doktorunuz kilosuna iyi diyorsa sen kendine dert etme o iki dakika da emse yeterli oluyodur demekki
Nlgn efemom ondan korkuyorum bende mama veriyorum ağzına bırakıyorum uykuda almıyor içmiyor 1 2 çekip uyudu ay valla kafayı yiyecem napsam bilemedim beni tamamen de bırakmasından korkuyorum
Mervemim Deletedmom285 onu yazan arkadaş üstüne alınmasın onun için demiyorum ama bu mamayı da öyle bir öcü yaptılar ki inanın şaşırıyorum artık yok mama verme yok mama veriyorsun ondan kilo alıyor bilmem ne .. 6 aylık bebegim hep mama artı meme gittim dönüp bakıyorum da ilk aylar mama vermez zorunda kalıyorum diye ne kadar yetersiz hissedip ne kadar üzülmüştüm inanın belkide bu üzüntü bile olacak sütü geri itiyor.. bu mama baskısı özellikle lohusayken insanın psklojisini alt üst ediyor .. günde kaç cc mama içtigini sayardım bir gün öncekine göre daha az versem sevinir sütüm yetmiş derdim şimdi bakıyorum da manyaklıkk ( valla kusura bakmayın size dertleştim gece gece yazınıZı görünce 😂)
Nlgn DerinLina0 uyanıkken emmiyor canim ataktanmi bilmiyorum emziremiyorrum uyanıkken pışpışlıyorum dalacağı zaman emzirmeye çalışıyorum
Nlgn Honey hiç emerken uyumadı ama şimdi emmiyor uykusu geliyor kucagimda pışpışlayarak veriyorum az emip uyuyor ayy kafayı yiyecem valla biberonu ağzına veriyorum onuda içmiyor bilmiyorum napcam gün içinde de öyle emmiyor itiyor hemen beni ac ac nereye kadar bilmiyorum ister istemez sinirleniyorum da