20 gün öncesine kadar ağzına su bile sokarken ağlayan 17 aylık 10.3 kg bir erkek annesiyim. Eşimle akşam yemeklerinde oturup ağlıyorduk neden yemiyor diye. Asla aperatif ilaç gıda vs ye başvurmadık. Burda birisi bana İnstagram hastalanmayan çocuk sayfasından bir öneride bulundu
Çiğ fındık
Çiğ badem
Bal
Tahin
Çig kabak içi
Ceviz
Çia tohumu
Susam
blandrdan geçirip macun kivami olacak
sabah kahvalti sonrasi 1 tatli kasigi aksam yemek sonrasi 1 tatli kasigi verdim ustelik hepsi faydali ve yenmesi gereken seyler.sonuc 20 gunde 430 gr almis 2 cm uzamis boyu ve amac kilo aldirmak degildi tuhaf bir sekilde istahi acildi suan hemen hemen cogu seyi yiyor