Minigim38 bende daha dün bu yizden gittim dr a tahlilleri normal. Benim kızımda çok seçici yeni şeylere karşı önyargılı. Dr davranışsal olabilir dedi bilgisayardan çocuklar için şekilli yemeklerden gösterdi böyle yap falan dedi ordan çocuk gelişimciye gönderdi. O da genelde bildiğim şeyleri anlattı. Abur cubur vermeyin, çeşitli sunumlarla yedirin, değişik ortamlarda deneyin, başka çocuklarla beraber yesin, sizinle beraber yesin, beraber yemek yapın bazı çocuklar kendi yaptığı yemeği daha çok sever dedi genel olarak böyle.