buss__ oglusum1_ çocuğun doğum kilosunu bilmeden hangi persentılde olduğunu bilmeden laps diye düşük geldi dıye yorumunu katman hoş değil ayrıca dusuk degıl kilosu oladabilirdi ve vu o anneyı uzebilirdi.
oglusum1_ buss__ canım benim anlıyorum ama çocuğun boyu uzun olduğu için kilosu kemiğinde yani zayıf görüntüsü var
oglusum1_ buss__ ister istemez acaba beslenmesi iyi degilmi diye düşündürüyor yetersizlik hissi bütün anneler de var ayrıca kendi cocugum için söyledim onu yanlış anlammisn
emiray54 oglusum1_ bnm oğlum sık sık uyanıp az az emiyor. Ama kilosu gayet iyi canım. Benim 11 buçuk aylık 9 kilo.
eebru1234 oglusum1_ bebeğim 9,5 aylık ve kilosu 7500. Doğum kilosu 3200 dü. Bence seninki gayet iyi 💕