Tas0525
Valla canım benim oğlum 36 haftalık doğdu
Hem solunum hem enfeksiyon için küvezde kaldı 15 gün çıkınca kardiyoloji nöroloji falan görsün dediler
Bizde zaten nöroloji takipliydik nöroloji doktoru kafasının küçük olmasını çok hesaba almadı eşim ve bana bakarak yani hemde dediğim gibi bebeğim minyon bebek baş çevresi ve vücudu orantılı olduğu için
Bize hiç mr falan demediler
Beyin ultrasonu çektirmiştik bıngıldağı üzerinden baktılar süturlar açıkmı kapalı mı ne durumda diye orada bir problem çıkmamıştı birdaha da hiç demediler nörolojiye götürün hatta nöroloji doktoru birdaha gelmenize gerek yok dedi