Benimkide öyle oluyodu 6. Aya girdiğimizde biraz araştırma yaptım atak dönemiymiş uyutmaya çalıştığımda hep çığlık çığlığa ağlıyordu çok zorlanıyordum 3-4 gün devam etti bizimkide çarşafa sarıp sallıyodum anca öyle uyuyodu birde öyle deneyin yine çok ağlıyodu ama en sonunda uyuyodu benimki