Kızlar ya valla delircem . Ne yaptıysam uyumuyor . Yatağa koyduğum an başlıyor ağlamaya . Alıyorum azıcık oyalıyorum geri uyutayım diyorum yok gene başlıyor ağlamaya . GoZlerini ovup duruyor elleriyle . Acayip uykusu var ama uyuyamıyor uyumuyor ... Siz de durumlar nedir . Oğlum 6 aylık