UmayNil Mediha göğüs uçlarımdan dolayı ben emzirme sütyeni sadece bir süre kullandım. Sonra h&m den silikonsuz üçgen gibi gelen sütyenlerden aldım daha rahat ettim. Emzireceğim zaman hemen göğsümü çıkarabiliyorum rahatça
inismona Deletedmom266 aynen bir kaplı bir o dediğinizden aldım denemek için. Annem boşa takmıyormuş dedim 🤣
AHFKASAP Mediha Penti. 6 aydır kullanıyorum taş gibi maşallah sık sık yıkamama rağmen. Doğumdan önce de pentinin sütyenlerini kullanırdım zaten. Kesinlikle ömürlük diyebilirim hiç deforme olmuyor yıkadıkça 😊
MTkutay Mediha canım ben nbb aldım da saçma sapan bişey ya normal sutyenle de gayet rahat emziriliyor
AHFKASAP gul H&M bende almak istiyorum ama dışarıda da giyebiliyor musunuz? Sanki bana çok ince gibi geliyor onlar. İnternetten alacağım bu arada bulunduğum şehirde h&m yok 🤷♀️
gul AHFKASAP ben de internetten aldım. Belki yazın tshirtlerden belli olabilir ama kış döneminde rahat edersiniz. atlet üstü ince kazakla giydim bugün hiç belli olmadı. Kalın yapılı sütyenlerde oğlum emmiyor, alttan rahatsız ediyor sanırım
Thesra Mediha Emzirme sutyenleri balensiz oldugu icin gogus sarkmasina neden oluyor cok pismanjm bastan kullandigim icin balenli bir sutyen kullanmak bile yetiyor aslinda eger boyle birsey alirsaniz daha iyi sanirim