Metehan45 ilk evlendiğim zaman ev sahibim altta gelini benim üstümde oturuyordu soba yakıyordum kapıdan kömür almak için kapıyı açtım yukardan üç kadon iniyor hiç unutmuyorum bana kolay gelsin dediler kadınladın tiplerinden ürperdim Allahım gücüne gitmesin çok çirkindiler bende hemen balkona çıktım arkalarından benim cama bakıyolar ev sahibine girmediler koşa koşa girdim ev sahibine anlattım oğulları yakaladı kadınların ikisini diğeri kaçmış altınlar ondaydı muhtemelen
Sonra bunlad başlamış bağırmaya bizi taciz ediuoale diye beni karakola çağırdılar şahitlik ettim mahkeme oldu ama altınları gitti vermediler tabii eşim de neler yapmıştı bana o zaman çok üzüldüm ben şahit oldum onların o evden çıktığına ona rağmen alamadılar altınları Allah kimsenin başına vermesin çok korkuyorum bu tür şeylerden