Balıkesirde oturuyoruz ve maalesef bir talihsizlik yaşadık evdeki ziynet eşyalarımın hepsi gitti buraya taşınalı 2 ay olmuştu giriş katta bir ev o kadar safız ki eşimle evde bırakıp gittik sizlere sormak istediğim bu dönemde böyle bir olay yaşayan oldu mu veya yakınınızda yaşayan ve hırsız yakalandı mı çok merak ediyorum çok küçük de olsa bir umut etmek istiyorum çok kötü durumdayız emeklerimiz gitti