sadeturkkahvesi11 kaderecrin ben pek anlamam burçlardan ama kızım balık babası ve ben boğayız bakalım nasıl olur 🤣
kaderecrin sadeturkkahvesi11 kızınız hassas ve duygusal bir prenses size fazla gelebilir bu bildiğim kadarıyla 😂
zehrababy kaderecrin ay bennnnn ben aslan kızım İkizler doğum gününüz ne zaman Ben 1 ağustos kızım 6 haziran 💞💞💞💜💞💜
kaderecrin zehrababy ben 13 ağustos kızım 31 haziran 😊 ikizileri normalde pek sevmem ben sizde öyle mi 😅
Psyche kaderecrin doğum tarihini yanlış yazdınız sanırım 31 haziran yok, haziran sonu yengece girer zaten
kaderecrin dilekkkk83847 erkek evlatları anneye düşkün olur derler siz de iki kat olur bu daha iyi anlaşırsınız 😂
Endmzakyol pamukhayat Büyük kızım 17 yaşında koç burcu ( çatışmalar olsada anlaşırız) Ortanca kızım 14 yaşında balık burcu (çok duygusal merhametli onunlada anlasirim) Küçük kizim 2 yaşında akrep burcu şuan çok fena büyüyünce ne olur bilemem 😂 Bende terazi burcu
kaderecrin ugegonca terazi erkekleri kadınlarla müthiş anlaşır annesi olarak size de bağlı olur ve iyi anlaşır bence 😊
kbra1711 Ben aslan , kızım akrep hemde yükseleni bile akrep , nasıl olacak bilmiyorum ikimizde çok inatçıyiz, daha 1 yaşına yeni basan bebeğim anneyle inatlasiyor 🤭
[silindi] ebruegehan ben yay yukselenim terazi, kızım başak yükseleni yay yukselenin özelliklerini taşıyor musunuz? En azından yükseleni yay diye seviniyorum da 😂