kaderecrin Astrolojiye inan birisiyim. Kızım büyüdüğünde nasıl anlaşacağımızı çok merak ediyorum. Aslan burcuyum kızım ikizler. Aynı olan var mı? 😊
Seymaixle1 nursnmh ayy valla bizi çok zor bir süreç bekliyor ben yengeç kızımda aslan . Aslan burçları çok sinirli , tembel , biraz kindar kendini beğenmiş ilgi manyağı olurlar . Benim kızda 1,5 yaşında şimdiden bile burcunun özelliklerini az çok gösteriyor
Deletedmom_220 dalpsmom OĞLAK çok bilmiş. Başak acayip düzenli. Başak duygusal Oğlak burnu havada. Oğlak havalı başak mütevazi. Gerçekten böyle mi
binooo uykusuzanne__ biz de oğlumla sizin gibiyiz😄 ben yengeç oğlum koç . Sizin ki kaç yaşında nasıl anlaşıyorsunuz koç burcu erkeği nasıl oluyor aklımda deli sorular😄
[silindi] ebruegehan ben yay yukselenim terazi, kızım başak yükseleni yay yukselenin özelliklerini taşıyor musunuz? En azından yükseleni yay diye seviniyorum da 😂