dbm kaşıkla bebekler çok zor içiyor..ben mamayı verdiğim zaman kaşıkla çok içemeyip sinir oldu ağlaya ağlaya içerdi..doktora gittiğimiz de de öğrendim ki kızım çok kilo kaybetmiş biberonla vermeye başladım meme reddi henüz yok çok şükür ama maalesef ki biberon yoğunluğuna alışınca göğüsten de öyle gelsin istiyorlar..