MeetJoeBlack edusakkyn evet zaten çok az bir süre mama verdim ben. Sonra kilo alımı iyi olduğu için ve doktor da bunun normal olduğunu söylediği için sadece memeyle devam ettik. Mama da tamamen kesmemişti zaten kusmayı ama epey azaltmıştı.