sumoom evet çok zor gerçekten benim psikolojim bozulmuştu ilk zamanlar , yani bizimkisi her türlü kusuyordu yatarken , kucakta dururken, emzirdikten sonra yatar pozisyonda, sonra doktor dedi emzirip gazını çıkar diye ben de emzirip dik tutuyordum gene kusuyordu. Benim sütümü içip kusuyordu, AR mamayı kusmuyordu ben artık diyordum benim sütüm çocuğuma iyi gelmiyor :) Gerçekten çok zor ve yıpratıcı bir süreç. Ama lohusalık kafası geçtikten sonra , sağlık konusunda bir sıkıntı olmadığını anlayınca artık kabulleniyorsun. O zaman biraz daha rahat geçiyor .