Mrvekrn evet uykulu eeg ve normal eeg yapıldı ama temiz cıktı 3. Kez olursa ilaç baslarız dediler 2 yıldır cok sükür bişey olmadı. Ailede de hiç yok ve ilk kez bu yaslarda olmus bi durum. Psikolojik sıkıntılar mı acaba tetikledi diye düşündük su an psikologa gidiyor işte. Ama belirtileri aynı oldugu için yazmak istedim.