Mrvekrn
Umarım değildir dicemde
Havale değilse malesef epilepsi oluyor .
Ama cocukluk cagı epilepsisi bazılarında kalıcı olmuyor geciyor … ins gecer🙏🙏🙏🙏
Zor bi hastalık annemden blyrm psikoljmz alt ust zamanında ailesi bakdırmamıs . Smdiki nesil daha sanslı bu konuda aileler bilincli , kalıcı olmayabiliyor . 🙏🙏🙏 üzülmeyn ama bi götürün baska dr . Nöbet gecirdi sonra dalmaları oldu deyip bidaha . Cnku dalmalarda nobet olyo kücük nçbetler malesef .
İhmal etmeyin . Ah kuzucuk ins hemen iyilesirsin🙏