zehratkn Feyekum aa ayrıldı mı yoksa arayıp sorun bence ben kontrole duruya gittim ama doğumu devlette yaptım çok iyi bi doktordu herşeyi Güzelce anlatıp söylüyor hiç korku endişe ettirmiyor bazen devlette korkutuyorlar koru hast sadece sezeryan yapıyor diye biliyorum ama
crybaby Feyekum arkadaşım orda doğum yaptı hiç memnun kalmadı üç ay oldu kız kendine gelemedi doktoru kim bilmiyorum ama baya kötü geçmiş normal doğum yaptı
Feyekum crybaby benim sezeryan bir arkadaşım da normal doğum yaptı cok iyidi dedi servise çıkınca orda pek ilgi görmedim.dedi sadece
crybaby Feyekum bilmiyorum ki arkadaşım hiç bir şeyden memnun kalmamış normal doğumda yapılan ufak kesi yerine elleriyle yırtmışlar dikişleri çok zor iyileşmiş öyle dedi ama belki de o an öyle hissetti bilmiyorum
Feyekum crybaby doktoruna denk gelmek önemli bide tandiklarimdan net 5 kişi orda yaptı hiç olumsuz birsey demediler
tprkdfn Feyekum kesinlikle aşkın Evren Güler. Müthiş bir doktordur. Erkek tercih etmezseniz eşi de kadın doğum doktoru çiğdem hoca. Onda da 2 arkadaşım doğum yaptı çok çok memnun kaldılar
Pnrg tprkdfn kesinlikle 🥰 yine olsa yine ona giderim zaten rutin muayenelerimde de ona gitmeye devam ediyorum hala canim doktorum 🤭
Muratin-annesi Etlik Lokman hekim hastanesi Mine Kiseli. Güler yüzlü empat sorularınızı sabırla cevaplar, destekler enerjiktir, o hastanede yalnızca bu doktora gitmenizi tavsiye ederim
aylinimonunannesi Feyekum tobb hastanesi ümit korucuoğlu. Ablam da ben de bu doktorla bu hastanede doğum yaptık. Pek çok tanıdığım da var doğum yapan herkes çok memnun kaldı. İşinin ehlidir. Gereksiz strese sokmaz insanı. Kaygılı bir insan olmama rağmen gözüm kapalı güvenirim kendisine. Ayrıca bir abi gibi gerçekten:) doğumdan sonra bana boncuk sen anne mi oldun demişti:)
aysenuroz Genelde 50-60 bin hastane fiyatları daha uygun fiyatlı da var tabiki. Güven hastanesi Sedef hoca. Dünya tatlısı, onu asla unutamıyorum ona takipli hiçbir gebe unutamıyor valla