pasaklisinkukuli Feyekum liv hospital özgül kafadar tatlı ilgili güler yüzlü bir insandır sezeryanda da cok başarılıdır normal de yapabilirsiniz destekler
Pnrg Feyekum Askin Evren Guler, dunya tatlisi, hamilelik surecinizden keyif alirsiniz bir abi gibidir, cok tavsiye ederim😊
zehratkn Feyekum kesinlike ayşe behiye alparslan koru hastanesi ama Pursaklar duru tıp merkezindedde görev yapıyor
buketedaa Feyekum koru hastanesi Elif Ozan Şahin 💜 Süreci mükemmel yöneten candan bir doktor kesinlikle gitmelisiniz
Pnrg Feyekum suan dogum icin fiyatlari nasildir bilmiyorum, arayip sorarsaniz bilgi vereceklerdir. Kendi muayenehanesi vardi simdi yeni bir yere gecis yaptilar. Bence hem bir hastaneden hem de Askin Hocadan dogum paket fiyati alabilirsiniz karsilastirmak icin. Asagi yukari ayniysa fiyatlar bir gidin derim. Bir de kendi yerinde kan testleri vs hepsi yapiliyor paket dahilinde onun icin de ayrica bir yere gitmeniz gerekmeyecek.
bsr9696 Canım Yenimahalle devlet Hastanesi’nde tüm kadın doğum doktorlarına gittim nerdeyse doğum da orda oldu hepsi de çok ilgili ve çok iyi senem mine keskin , Ali koray, gökçen hoca hepsi çok iyi mutlaka bı degerlendir derim
Feyekum bsr9696 şuan bakıyorum randevu da var o kişilere gökçen bicakciyi diyorsun demi hangisi daha iyi doğumlar nasıldı benim sezeryan da ama etlik şehir hastanesini sevmedim hep asistan anca insanı korkutuyorolar
Feyekum bsr9696 etlik şehir hastanesi yeni hepsi güzel ama hep acemi kontorolleri böylyse doğumlar nasildir ki bir kaç arkadaş dogumlarindan memnun kalmışlar özel gibi dediler de kararsız kaldım
crybaby Feyekum arkadaşım orda doğum yaptı hiç memnun kalmadı üç ay oldu kız kendine gelemedi doktoru kim bilmiyorum ama baya kötü geçmiş normal doğum yaptı
Feyekum zehratkn ayy bi dk ben ona gittim yaaa geçenler De evet r sakin ve iyi doktordu gerçekten bakti güzelce ona sızmış gidiyordunuz öncede korudamiydi
zehratkn Feyekum aa ayrıldı mı yoksa arayıp sorun bence ben kontrole duruya gittim ama doğumu devlette yaptım çok iyi bi doktordu herşeyi Güzelce anlatıp söylüyor hiç korku endişe ettirmiyor bazen devlette korkutuyorlar koru hast sadece sezeryan yapıyor diye biliyorum ama
Feyekum bsr9696 etlikten temiz gidenler hep memnun ama komtorleru iğrenç asistan bakıyor hiç memnun kalmadım saçma sapan birsey dedi tok kafası büyük boyu uzun muhakkak sen şeker yüklemesi ypatir insanın içine şüphe dusurdu anca