Ben hep hayalimdi araba kullanmak gecen yil aldim ehliyetimi ama bide bana sor nasil zor dönemdi sadece öğretici hocan iyi olck benmkicok aşırı sıkardı iyi 4 dörtlük ogretti ilk denemede geçtim ertesi gun eşim araba aldi tam ikisi ayni anda oldu manuel bizkmki otomatik araba surmek en basiti manuel sürdükçe alışacaksın yoksa zor pratik yapman lazim istop eder vitesler derken zamanini alacak kolay degil ama sürdükçe keyifli araba kullanmak yeni bebeğim olduğu için benim pek zamanim olmuyr iyiki de almışım diyrm