unknownlove 3 ay oldu doğum yapalı 59 la hamıle kalmıştım 66.67 kılo ile doğuma gırdım bir ayda 8 kilom gitti kendılıgınden 58 e düştüm iki aydır tartılmıyorum ama sezeryan gobegıme sinir oluyorum bıde benim son haftalar asırı catlagım olmuştu onlarda iz gıbı kaldı iyice nefret edıyorum korse aldım ama henüz kullanmaya başlamadım ise yarıyor dıyorlar sezeryan korsesı bu bakalım denerim