Kızlar spor ve diyet yapıyorum aslında zayıfladım hatta göbeğim birazcık sadece azaldı ama sıkılaşıyor hissiyatı vermiyor hala altta çizgisi katlanmış duruyor göbeği özellikle alt göbek nasıl ericek 60 dan 57 düştüm aslında hamilelikten önceki kilom 59 Du ama vücut olarak eskisi gibi değil ben 52 olmak istiyorum ama göbeğim böyle mi kalıcak 🙄 bu arada spor olarak da leslie yapıyorum sabah ve akşamları yarım saat var mı kalan göbeğini kendi çabalarıyla eriten?