Filtreligayfe Kupeklergiremez ben kullaniorum ilk oğlumda da kullandm gaz kaka sorunu yapmadi hic simdiki oglumda da kullaniyorum gazini falan cikario vere kakasinids güzelce yapiyo
BiciNanaMusi 3247 ben hepsiburada satıcısından alıyorum hep…oğlumda ve kızım 1 yaşında şuan hiç böyle bi problem yaşamadım ben yıllardır siteden alıyorum
beerrff Kupeklergiremez ben 6 aya kadar kullandım hipp 6 aydan sonra bebelac gollda geçtim 12 ay 21 günlük çokta memnunum ve evet gerçekten hipp bütçeyide çok zorluyor
beerrff Kupeklergiremez biz hep 2 li alıyoruz eşim 3 lü 3 lü sipariş verir kampanyalı haliyle bi sıkıntı yaşamadık
mamaglsh Kupeklergiremez doğduğundan beri Bebelac gold iciyo memnunuz bir yaşında hala kullaniyoruz ayni mamayı
AliyeZY denizse yok 1 i kullanırken o sorunu yaşadık aptamilde kaka yeşildi şimdi bebelac gold 2 de de kaka yeşil
aysemsi10 drdane009 bir kaç gün önce Hepsiburada da indirim vardı 800 gramını 370e aldım bir bakın sizde varsa hala indirim alırsınız hepsiburada sürekli indirim yapıyor mamada hep ordan alıyorum