Vallahi en pahalı mamaları da kullandım çocuğumu mahvetti gazdan kabızlıktan doktorumuzun tavsiyesiyle bir de bebelac golda geçtik kafamda sorular vardı fiyat olarak uygun vs diye çünkü Türkiye’de üretiliyor ve ne gaz sorunu ne de kabızlık sorunu yaşadık ve aşırı derece de seviyor bebekler arkadaşımın bebeğine de önerdim mama reddi yapan çocuk ve kilo alamıyordu çok iyi geldi kesinlikle bebelac golda gecin