aylizinannesiiii valla o kişiden kişiye değişiyor bence. Bende miyop astigmat var mesela. Bugüne kadar bütün markaları denemişimdir ama hiçbirinden net olarak memnun kalmadım. Bir dönem ait optix kullandım mesela o çok kalın geldi bana. Sonra acuve oasys kullandım o da net göstermedi. Şuan tekrar air optix kullanıyorum memnunum , bir de acuve oasys markasının günlük lenslerinden aldım onlardan da memnunum. Karışık kullanıyorum.