minikleri çocuğun burnunu çekmekten illallah geldi artık bir yandan aspiratör de zararlı diyorum başka doktora gidiyorum hava niye veriyorsun diye kızıyor ama hava verince rahatlıyor falan filan herkesin saçma sapan bakıs açısı da deli ediyor beni sanki çocuk da abartı birşey varmıs gibi ilk kızımda hastane nedir bilmezdik ya da çok üstüne düşüyorsun diye böyle oluyor falan diyorlar ama çocuğun ciğerlere inerse diye de aklım çıkıyor o kadar çok ilaç yazıyorlar ki çocuğa her biri farklı birşey yazınca da moralim bozuluyor yani gerçekten düzgün bir doktor bulamadık diye sinirlerim bozuluyor