@“minikleri” öncelikle geçmiş olsun benim bebeğimde 2,5 aylıkken ilk hasta oldu ondan beri hasta ama ben başından beri alerji dedim benimde alerjim olduğu için. Evdeki tüm kalın halıları kaldırdım yıkanabilir ince halı aldım oda da hurç vs ne varsa başka odaya geçirdim tüm aksesuar toz toplayabilecek herşeyi kaldırdım fon perdeleri birde petek içlerinde ki tozları temizledim rahat etti öksürüğü burun tıkanıklığı geçti şu an 10 aylık ara ara yine oluyor tabi ki. Bunları yapmama rağmen anne baba olarak çalıştığımız için ateş vs geçen ağız yarası döktü mesela hasta oluyor doktorumu değiştirdim. Öncelikle acile götürme bebeğini dedi sonrasında tedavi başladı çok şükür 20 gündür iyiyiz ama sürekli hasta olmak gerçekten yıpratıcı. Birde benim bebeğim hastayken gece hep kucağımda uyuyor 🥴 anladığım kadarı ile Avrupa yakasındasınız doktorum size uzak kalır.