BENOYLEUYGUNGORDUMM Benim oğlum 3 yaşında başladı. Sınıfında 24,25,26 aylık bebekler de var. Yarım gün kalıyorlar. El becerileri , dil gelişimleri inanılmaz gelişti. Bizimkilerle aynı seviyeye geldiler. Tek sıkıntı ilk alışma süreleri biraz daha uzun oldu.Onda da sabırlı olmanız gerekiyor. Kreşe başladığı ilk hafta mutlaka orada kalın . Ağladıkça sizi gösterirler. Sonraki haftalarda oraya ve arkdaşlarına alışıyorlar . Sıkıntı olmuyor. İlk hafta zor oluyor