Elifelifelif bizimkide aynı şekilde tamamen duzelen yerler tekrar beliriyor. Bazen baska yerde cikiyor onlar hic kasinmadan kayboluyo. Bizimkide ucsuz sivilce gibi ama kasindiginda ortasi isirik kabugu gibi kenarlari sisik. Muhtemelen ayni sey fakat bu kadar uzadikca insan teshis yanlis mi diyor sabirla bekliyorum. İnşallah tez zamanda tamamen biter artık. Bizim cildiye yapma kremden bahsetmisti fakat gerek duymadi mart ayina kontrole cagirdi eger gecmis olursa getirme dedi. Ama sanirim bu yeme icme kasintiyi gercekten etkiliyor olabilir. Sut sut urunleri, domates, kakao, hindistan cevizi, bulgur, bunlarda net tepki aliyoruz. Siz farkettiniz mi boyle bir sey