Ya aptamil kullananlar şeker oranı yüksek dedi eşim bana onu sma kullanıyorum ama hiç memnun değilim 🙈tok tutmuyor.Veriyorum yarım saat geçmiyor ağlıyor açlıktan.evolviayı kullandım kapızlık yaptı daha dankorkuyoruö hipp denemek istiyorum ama 😢eşim deneme tahtadımındiyio duruyor çocuk keşke sütüm şelale gibi gelse hiç gerek olmasa😢