merkursavascisi_06 saçlarımın önü beyazladı önceden takıldığım şeyleri ise artık önemsemiyorum boş geliyor büyümüşüm diyorum hayatımı geriye sarsam 1 gününe bile dönmek istemem demek ki hep zor geçmiş bitek üni yıllarım onlar çok keyiyfliydi ama çocuk olduktan sonra of ilk günlerine hiç dönmek istemem akşam olunca şükür bir gün daha bitti diyorum 2 tane yaramaz kızım var akşama kadar canıma okuuorlar hep geleceği hayal ediyorım ama o zaman bende yaşlanacağım önceden takı toka giyim kuşam heveslerim vardı şimdi hiçbiri yok ne giyim ne kuşam sadece çocuklarım onların mutluluğu onlar mutluysa mutluyum önceliklerim değişti heveslerim değişti bence 30 yaş değil de ana olduktan sonra insan değişiyor hem yıpratıcı hem keyifli öyle manyak bişey