Hayatımda saygısız işe yaramaz bana zarar veren kim varsa hepsini çıkardım.Önceden kendimi ezdirirdim sessiz kalırdım kavga çıkmasın huzursuzluk çıkmasın diye Ama sonra anladım ki insanlar sessiz kalanı korkak sanıp ezme gibi bi hak görüyolar kendilerinde. Şimdi iyi ki de bazı kavgalar çıkmış diyorum.Eski benle şimdiki ben arasında çok fark var.