schiphol bende sizin gibiydim. Bebeğim uyusa bile odadan odaya beraber gezerdim, Reflü yatağı aldım yan yatırdım daima, bir gözüm hep üzerindeydi. İyi ki de öyleydi. Bu boğaza kaçma durumu ciddi bir durum reflüsü de olabilir. Emme refleksi kuvvetli de olmayabilir. Korkutmak istemiyorum fakat sizi uyarmam da gerekiyor. Benim bebeğim uykusunda kendi tükürüğü boğazına kaçtı. Gece 2.30du. Salona annemin yanına gitmiştim bebeğimide almıştım nolur ne olmaz diye. İyi ki de almışım. Allah’ın işi işte hissettim bişey olacağını da. Bi anda boğzına kaçınca annemler müdehale etti 12 dk da hastaneye yetiştirdik. Çok şükür sapasağlam şuan. 8 aylık oldu, hala o zaman olduğu gibi yarım uyurum uyurken göz hizamda durur. Elim çoğu zaman üzerindedir