Hanımlar selam,
2 ay 5 günlük bebişim var. İki sorunum var ki psikolojimi çok etkiliyor. Bazen rahatlıyorum ama bazen pik yapıyor. Birincisi bebeğime mama verirken bazen çok hızlı emiyor ve boğazına kaçıyor. Bazen hemen ters çeviriyorum sırtına vuruyorum geçiyor ama az önce ters çevirdim bir türlü geçmedi çok korktum ne yapacağımı bilemedim nefesi kesilir gibi oldu eşim yanımdaydı o aldı ama küçük çaplı bir kalp krizi geçirdim sonuçta çoğu zaman yalnızız. Şimdi saat 2 de tekrar mama yedireceğim saati beklerken korkumdan uyuyamıyorum yine olursa diye. İkincisi ise geceleri nefes alıyor mu iyi mi diye sürekli kontrol ediyorum, bu durum beni anksiyete hastası yapacak. Yan yatırıyorum ama korkuyorum. Bana rahatlatıcı şeyler söyleyin lütfen bunları aklımdan atmak istiyorum.
Hastanenin sağladığı 5 kere ücretsiz psikolog görüşmesi hakkım mevcut, onu kullanacağım ama onun dışında da siz tecrübeli annelerden destek bekliyorum. Sizler neler yapıyorsunuz bu gibi durumlarda?