aleksandralarossa Ben daha önce gittim ama üstünden 7-8 sene geçtiği için ismini yanlış söylemek istemem buz lazer diyolardı sanırım uygulamadan önce jel sürüyolardı asla ama asla hiç bir işe yaramadı tüy müy dökülmedi bırakın tüy azalmasını lazer boyunca düzenli olarak jilet kullandırdıkları için daha beter oldu mahkemelik olmuştum yıllarca mahkeme uzadı gitti . . Jelsiz olana gidin birde ısı derecesini iyi araştırın yanık yapmasın lazer yanığını bildiğim kadarıyla bişi geçirmiyor