Ben jiletle alıp gitmiyordum da tıraş makinesiyle alıp gidiyordum. Zaten o da tüyleri kesiyor gibi kökten almıyor bu sayede cihaz kökleri daha iyi yakıyormuş gittiğim yer öyle söylemişti. Ondan mıdır bilmiyorum ama etkisi oldu doğum yaptıktan sonra bile bikini bölgesi hariç tüylerim çıkmadı