gizemaktass 6 aylık bebem gece uykusuna geçirmek değil bir saat üç saati bulur.. gündüz uykuları eksik çünkü ama yatiramiyoruz napalim yalnız bu platformda neyi seviyorum biliyor musunuz nerde hata yapıyorum diye düşünürken tek olmadığımı hatırlıyorum 😂yani biz nerdeyse bütün anneler hatalı olamayiz her bebek her çocuk kendine özel