yokcanimbenalmiyim gizemaktass en erken 11 o da iyi günündeyse. Onun harici 12, 1, 2 bile oluyordu yani 🫠
gizemaktass yokcanimbenalmiyim oo baya geçmiş peki erken kaldırmadan önce öğle uykusuna kaçta yatıyordu
yokcanimbenalmiyim gizemaktass 13.00-13.30 gibi yatıp 1 buçuk 2 saat uyuyordu o uyku onu geceye kadar çok dinç tutuyordu. Şimdi en geç 8 de kalkıp 11 de yatıyor akşam 7 buçuk 8 gibi de uykusu geliyor
gizemaktass MademoiselleZengin55 aynen oyleler maşallah gerçekten çok yorucu bazen kriz geçiriyorum 😂
gizemaktass yokcanimbenalmiyim bir de bunu deneyeyim bakalım sabah bizde erken kalkıyoruz ama ne fayda bugün 2 saate yakın sürdü uyumasi
yokcanimbenalmiyim gizemaktass niye bu kadar direnirler ki anlamıyorum hem de gözlerini açamadıklari halde 🫠
gizemaktass yokcanimbenalmiyim ahh bir bilsem oglen uykusunu 1.5 saat yaptı 2.30 da kalkti su an hala
yokcanimbenalmiyim gizemaktass öğle uykusunu biraz erkene cekebilirsen akşam belki daha erken yatar. Bugün bizim de şaştı mesela anca uyuyor olan da bize oluyor 🙃
a12345678 gizemaktass gece uykusuna geçmeden 1bucuk saat once yeme içme kesmek su teklif etmek bir de son 1 saat dingin oyunlar oynamak masaj yapmak kitap okumak vs sakinlestiriyor bebekleri daha kolay uykuya daliyrlar
gizemaktass yokcanimbenalmiyim çekmeye calisiyorum fakat olmuyor bugun 8 de kalkti öğlen uykusunu yarım saat yaptı ve 11 de uyudu akşam
yokcanimbenalmiyim gizemaktass bugün bizimki de 7 buçukta kalkmasına rağmen tam olarak 11 de daldı bazen ne yaparsan yap sanki bebek kendi istemedikçe olmuyor gibi
esma_24 BurAybars burun kaşıma uyku belirtisi mi benim oğlum çok kaşıyor bende diyorum burunu tıkalı temizliyorum ama
elfgokce gizemaktass 2 kere gündüz uykusu yapınca 9 9 buçuğu buluyor uykusu. 1 saate yakın dalması sürüyor. Fakat tek uyku yapınca 8 8 buçukta götürüyorum yatağa. Emerken uyuyor 10 15 dakikada. 15 aylık