Benim 2 yaşında başladı oğlum ara sıra kayboluyor çok güzel konuşuyor bazen çok takılıyor 3 buçuk yaşında hala aynı süreçteyiz bekleyin geçecek dıyorlar geçici süreçmiş çocuk psikolologa götürdüm ıkı kere çok kafama takıyordum ama gecegıne inanıyorum şimdi