ebrudrgtt 10gundur bu durumu yaşıyoruz ya kafama çok fazla takiyorum ben bu durumu. A a anne şeklinde cümlenin başındada oluyo icindeds olduğu oluyo bazen hiç olmuyor. Birden oldu yani bizde anlamadık. Acaba birşey denmi korktu diyorum ama korktuğu birşeyds olmadı. Başına gelip düzelen varmı ?🥺 Çocuk doktoruna götürdüm bugün videolar çekmiştim takilarak konuştuğu 3 ay sonra görmek istedi tekrardan ama ister istemez tskiyorum işte insallah o zamana kadar geçer erkenden diyorum 🙏
YelizCaliskan ebrudrgtt Benim yeğenimde 3 yaşa az kaldı o da bu şekilde bir anda kekelemeye başladı. Çok akıcı güzel konuşuyordu gece korkmuş uykusunda sonra kekelemeye başlamış.. yaklaşık 3-4 aydır böyle biraz düzelme var fakat hala kekeliyor
baloglum_e ebrudrgtt 3 yaşındayken yaklaşık üç dört ay belki daha fazla sürdü bianda oldu korktuğu için dediler ama bende sizin gibi korkmadı diye düşünüyordum ama bizim normal dediğimiz şeye bile korkabiliyor çocuklar tvde gördüğü herhangi bişeyden korkmuş olabilir ama geçici bir dönem sadece o şekilde konuştuğu zaman çok üstelemeyin üstüne gitmeyin daha kalıcı hale gelmesin
lavieestbelle ebrudrgtt benim kizimda da oldu üc yaslarinda cok güzel konusuyordu bir anda kekelemeye basladi diz logopediye götürdük gecici dediler üstüne gitmeyin düzeltmeyin cümlesini tamamlamayin dedi bizde bunlara uyduk kendiliginden gecti suan 4 bucuk yasinda normal konusuyor
meliiii ebrudrgtt erkek kardeşim de çok küçükken kuzenimi örnek alıp belki de biz öyle sanıyoruz bilmiyorum kekelemeye başladı maalesef ki 18 yaşında hala öyle babam herşeyi yaptı geçsin diye geçmedi küçükken elinizden geleni yapın kalıcı olmasın sonra birde böyle bence onun ilgisini çeken çizgi filmler izlesin ordakiler akıcı güzel konuşur belki düzelir ve şarkılar söyleyin soyletin dinletin çocuk şarkıları
ebrudrgtt YelizCaliskan belki benm kızımda uykusunda korkmuş olabilr hiç blmiyorumki.inşallah en kısa zamanda düzelir sizinde🙏
ebrudrgtt baloglum_e doktora götürmüş muydunuz peki. Evet haklisnz karanlıktan sesten herşeyden korkabiliyorlar.olabilir bende bilmediğimden birde o seklde korkutucu birşeye şahit olmadigmdan öyle sanmıyorum ama inşallah geçici bir süreçtir bizimde. Yok asla üzerine gitmiyorum düzeltmeyede çalışmıyorum bekliyorum sadece.birden mi duzelmisti sizin peki
ebrudrgtt lavieestbelle ne kadar süre içinde düzeldi peki .birde logopedi dediğinz ne oluyor dil terapisti bliyorum ama bu dediğinizi ilk defa duydum. Allahim inşallah bizede nasip etsin geçmesini
Hulya- lavieestbelle Çok geçmiş olsun ne kadar sürede düzeldi acaba , ve tekrarladı mı hiç bir anda mı bitti, bide ailede olsn var mıydı
baloglum_e ebrudrgtt doktora götürmedim evet inanın yavaş yavaş ve kendiliğinden geçti sabırlı olun ve kafanıza takmayın daha çok sohbet edin emin olun geçecek 🌸
lavieestbelle ebrudrgtt ben yurtdisinda yasiyorum logopedi dil terapisti gibi birsey bir kac ay sürmüstü sanirim 4 5 ay kadar☺️ kafaniza takmayin gecicektir🤗
ebrudrgtt baloglum_e içimi rahatlattiniz Allah razı olsun inşallah🙏 çok teşekkür ederim 🤍 evet daha çok kitap okuyorum ve daha çok sohbet ediyoruz 😌
reyhanbk baloglum_e merhaba sizinki geçerken dalgalı bi süreç yaşadınız mı? Yani bi gün güzel bi gün kekele dimi nasıl azaldı
ebrudrgtt lavieestbelle tesekkur ederim içimi rahatlatttiniz 🙏inşallah bizimde geçer🤍 peki gittiğiniz logopedi uzmanı sadece duzeltmeyin, üzerine gitmeyin seklindemi konuştu? Acaba dedim baska yapabilcegimz bir sey varmı o yüzden sordumda bende uygularım diye 😌ister istemez üzülüyor cnku insan.
lavieestbelle ebrudrgtt evet sadece üzerine düsmeyin düzeltmeyin cümlesini tamamlayin dedi ve gözlemleyin dedi eger iki üc ay icine iyilesme veya düzelme olmazsa tekrar gelin dedi.. kizimda bir kac icinde düzelme oldugu icin tekrar gitmedik.. ama tamamen gecmesi 6 7 ayi buldu diye hatirliyorum
Minikbirkiz16 lavieestbelle nasıl kekeliyordu peki benim kızımda ilk hece tekrarı şeklindeydi şimdi uzatmalara başladı bazen 2 hafta hiç yok bazen geri başlıyor çok kötü durumdayım çok üzülüyorum
ebrudrgtt meliiii ornek alip olabilcegini dusunmuyorum ama tabi bilemem.. Kalıcı olmaz inşallah tek dileğim o. Tam tersi çizgi film önerilmiyor aslında hatta evdeki tvyi bile kapatın diyorlar. Radyo dinletin ,masal anlatin ,kitap okuyun, sohbet edin gibi.
ygtzynp ebrudrgtt oğlum okula başladığında evde sürekli kekeme olarak konuştu doktora götürdüm normal yeni ortam VS 1 ay sonra tekrar getir TV telefon yasak dedi öğretmene dedim okulda hiç kekemelik yok dedi eve gelince bana dedi ki anne ben sizi kandırdım okula gitmemek için ve anında normale döndü 🤦yaş 5 bu arada belki bişeyden korktu belkide dikkat çekmeye çalışıyor
ebrudrgtt ygtzynp Allah Allah 🤔 evde yapıp okulda yapmamasida enteresan gerçekten .acaba birseydenmi etkilendi evde yada taklitmi etti birşeyi bilemedmkii neden öyle oda degisik mesela.olabilir
lavieestbelle Minikbirkiz16 evet ilk hece tekrari ve uzatma vardi hata bir ara hic kelimeleri tamamlayamiyordu sinirleniyordu iyice icene kapanmaya baslamisti konusmamaya yani. ama ara ara gecmiyordu kizimki devamli oluyordu sonradan kendiliginden gecti cok sükür