busra653_ ilk kızım 2850 doğmuştu 6. Ayında 6800 dü , ikinci kızım da 2550 doğdu 6. Ayında 6300 dü. Sizinki de doğum kilosuna göre çok az değil . Ben kilo olayına da genetik olarak bakıyorum benim çocuklar iştahsız evet ama iştahlı oldukları dönem de oluyor yine de kilo almıyorlar öyle aman aman kiloluk çocuk olmayacaklar , sizin de öyle olabilir . Bir çok tarif denemiş biri olarak söylüyorum ve raporlu mama da kullanıyoruz ,anne sütü de veriyorum ,ekgida zaten vermedigim bir şey kalmadı ama tık yok çocukta