6 ay 8 günlük bu gece 6650 çıktı kilo alımı için var mı öneriniz ek gıda tarifi olarak artık çevremde olumsuz yorum yapan herkesten bıktım usandım zayıf çok ufak kısa olcak herhalde bu emiyo mu vs vs anne sütü alıyor bu arada mama takviyesine gerek duymadı doktorun da azizliğine uğradım hep alt sınırda gitti birkaç aydır onu değiştiricem benzer şeyler yaşayan arkadaşlar varsa öneri almak istedim